Monday, July 30, 2007

How's life?

Life's good! I'm of age!

For my 18th birthday I got this dainty digitale camera from my parents, littlebrother and -sister, grandma, uncle & aunt & cousins. I got it today and it seems to meet the expectations.

I'll get of-age-pay for this month's three weeks of work...

I've got my first real Visa card (means not Visa Smartcard, not Electron)...

I'm having a driving lesson tomorrow...

A good friend of mine got married this Saturday. She was beautiful! And he was looking really good too! But when I was putting a piece of cake on my plate, I managed to tip it over, giving me seven more years before I "can" get married, which suits me perfectly as it's giving me plenty of time to think and evaluate possible suitors that should show up in my way... ;P

I've come to page 362 in Harry Potter and the Deathly Hallows. (Much to do, less time to read...)


... and I smile! :)

3 comments:

Anonymous said...

"..and it burns burns burns the ring of fire..the ring of fire.."Ü

Anonymous said...

Hei hei Silje! Jeg har lest ferdig Harry Potter nå - det tok bare 22 timer... Så treg du er!!! ;)

Jeg hadde tenkt å skrive det siste ord fra det siste side (hevn for Lise vettu!), men jeg tør ikke... :)

Lykke til med kjøring undervisning! Så bra jeg er ikke i Sortland lenger, det er sikkert ganske farlig der oppe akkurat nå! :P
Store klemmer,
Karl

Silje Helene Kristin said...

haha, karl! ble ferdig m Harry Potter-boka i går - og da har jeg jobbet, vært sosial og bare lest på kveldene de to siste ukene... I går leste jeg i 4-5 timer da... de siste 150 sidene. Du!, for en verdig avslutning på det hele!

Takk! Tror ikke det er så farlig.. men men ;P

hils gjengen! :)