Thursday, May 11, 2006

Brilliant vocabulary program

My sister came across a brilliant vocabulary program where you can can learn words and phrases in languages such as Spanish, Portugese, French, Russian... You can choose between multiple choice and single choice when answering what e.g. "to grow" is in Spanish...
Very simple to use, AND you can make your own files too, consisting exactly the words you have to learn before the next glossary test...
It's completely free.
Download Interlex here! (Or click the icon)

Enjoy!

3 comments:

Anonymous said...

http://donnerwetter.kielikeskus.helsinki.fi/FinnishForForeigners/parts-index.htm Dette er adressen for suomi language også.

Anonymous said...

Hei Silje!

Så kult å lese en blogg fra ei kisten jente fra nordnorge!
Jeg kom tilfeldigvis over sida di og jeg vil bare oppmuntre deg!

Jeg heter Anette og kommer egentlig fra Bodø men er dette året i Jesus Revolution.
Jeg blir så glad når jeg ser nordnorske jenter som står opp for Jesus, husk at du er så verdifull og at i alt du gjør så er du et lys! Gud vil bruke deg og han elsker deg!

Du er så dyrebar i hans øyne! Han har gode planer for livet ditt! Spesielle planer for akkurat deg!

Stå på og ha en nydlig dag og en hærlig vesligna sommer!

hjertelig hilsen fra Oslo!! ;-)

Silje Helene Kristin said...

Tusen, tusen takk, Anette!
Ble skikkelig oppmuntra! (Har skrevet mer i gjesteboka på hjemmesida di)

:D